Po sociálních sítích se rozběhla reklama. Reklama na lásku. Na lásku, na kterou je tak trochu pozdě, protože hlavnímu aktérovi maminka už umřela. Ale než skonala, nahrála mu vzkaz.

Tisíce a miliony lidí se dojímají tím, že mladý muž už uslyší jen matčin hlas. A říkají, že je to ta nejdojemnější reklama na lásku, jakou kdy viděli.

Nu, nevánočně a pragmaticky a narovinu říkám, že mě tahle reklama docela štve, a to z vícero důvodů. Jednak nejsem cílová skupina, ale jsem ve věku matky, která má podobně starého syna. Takže se při nejlepší vůli neztotožním s hlavní postavou, ale maximálně s nebožkou.

A ten druhý důvod je, že si strašně přeju, abychom si uvědomili, koho a jak máme rádi tehdy, kdy to ještě můžeme říct z očí do očí. Abychom nemuseli nahrávat vzkazy a dojímat se k slzám něčím, co je určené k podpoře nakupování dárků. Posuďte sami tady:

Love is a gift

Mějte krásné Vánoce a prožijte je s těmi, které máte rádi. Za sebe slibuju, že to řeknu nahlas.